Suwnice w ofercie Oproject
Proszę wybrać dział a uzyskają Państwo więcej informacji:
- Prace serwisowe planowane i awaryjne w zakresie suwnic.
- Serwis i konserwacje suwnic – umowy stałe.
- Montaż i demontaż suwnic.
- Modernizacje i naprawy suwnic.
- Podtorza, torowiska jezdne suwnic.
W Oproject montujemy, serwisujemy, konserwujemy i utrzymujemy w ruchu suwnice różnych typów. Do najpopularniejszych urządzeń na wyposażeniu naszych Klientów: należą suwnice natorowe jednodźwigarowe (jednobelkowe) i dwudźwigarowe (dwubelkowe), poza nimi zajmujemy się w praktyce suwnicami bramowymi, podwieszanymi i konsolowymi.
Prace serwisowe planowane, naprawy i modernizacje podejmujemy najczęściej dla urządzeń wiekowych. Dla urządzeń zupełnie nowych, prezentujących zastosowania najnowocześniejszych technologii nasi Klienci najczęściej zamawiają stałe utrzymanie w ruchu i konserwacje.
Duże rozróżnienie w wykonywanych przez nas usługach wprowadzają warunki dominujące w środowisku pracy suwnicy (huta, trawialnia, praca na zewnątrz) oraz przeznaczenie suwnicy do wykonywania specjalistycznych zadań (suwnice chwytakowe, trawersowe, lejnicze).
Podzespoły elektryczne
Z suwnicami nieodłącznie związana jest tematyka ich zasilania – obecnie najczęściej zlecanym nam rodzajem linii zasilającej są szynoprzewody, dawniej stosowane troleje rzadko bywają naprawiane, choć normą jest uzupełnianie towarzyszących im izolatorów podtrzymujących druty lub taśmy miedzianie i odbieraków prądowych urządzenia. Idąc z duchem czasu w Oproject stosujemy także w systemach zasilania suwnic i wciągarek prowadniki kablowe. Jednym z producentów prowadników jest IGUS.
Sterowanie suwnicą może odbywać się na różne sposoby. Starsze urządzenia są często modernizowane celem zastosowania sterowań radiowych, towarzyszy temu zazwyczaj- demontaż kabiny sterowniczej suwnicy. Typowe sterowanie z poziomu roboczego, realizowane za pomocą kasety sterowniczej stosowane jest najczęściej jako alternatywa dla sterowania radiowego w przypadku awarii. Sterowanie awaryjne kasetą sterowniczą może odbywać się jako stacjonarne, gdy przewód sterowniczy podwieszony jest w stałym punkcie na dźwigarze, lub jako przejezdne, gdy przemieszcza się on wzdłuż dźwigara.
Urządzenia rejestrujące parametry pracy suwnic: wartość masy podnoszonych ładunków, ilość cykli pracy, czas pracy mechanizmów, po to by ostatecznie monitorować poziom zużycia resursu suwnicy. Analiza poziomu wykorzystania parametrów granicznych suwnicy to szerokie zagadnienie stosunkowo nowe w przepisach lecz zupełnie naturalne w projektowaniu suwnic. Więcej informacji , odnajdą Państw w menu bocznym w kategorii Resurs i ocena stanu technicznego, chętnie także udzielimy Państwu odpowiedzi w kontakcie bezpośrednim. Proszę kliknąć by uzyskać dane kontaktowe KONTAKT.
Torowiska jezdne
Torowisko jezdne suwnicy. Zgodnie z rozporządzeniem jeden raz w roku Użytkownik suwnicy powinien sprawdzić stan techniczny jej toru jezdnego. Przy wymianie suwnicy na nową, aby uzyskać gwarancję dla urządzenia, trzeba zapewnić stan torowiska zgodny z wymogami producenta suwnicy. Z drugiej strony to sama suwnica, pracująca na danym torowisku, wywiera na nie wpływ. Dostrzegamy go najczęściej w nadmiernym zużywaniu się szyny jezdnej i kół urządzenia. Jak więc powinno prezentować się torowisko, jakie spełniać normy, jakie prace wykonuje Oproject w zakresie torowisk jezdnych? Dowiedzą się Państwo tego z zapisów na stronie internetowej Oproject.
Suwnice – osprzęt
Nieodłącznym elementem, umożliwiającym suwnicy wypełnianie jej funkcji transportowej jest hak i / lub osprzęt do podnoszenia. Obecnie najczęściej stosowane haki jednorożne i dwurożne pochodzą z zagranicznych kuźni. Dla suwnic hakowych ważny jest osprzęt w postaci uchwytów, trawers, zawiesi. W suwnicach specjalistycznych zamiast haków montowane są trawersy o specjalnym przeznaczeniu i konstrukcji, chwytaki, elektromagnesy itp.