Mamy na swoim kącie:
- Ponad 80 wykonanych analiz poziomu wykorzystania resursu różnych urządzeń dźwignicowych.
- Zakontraktowanych analiz resursu dla suwnic, żurawi, wciągników, podestów, wózków widłowych, dźwigów – ponad 300.
- Wyłącznie pozytywne referencje i powracających po tę samą usługę Klientów
Wykonujemy analizy poziomu wykorzystania resursu dla:
- Suwnic – każdego rodzaju.
- Wciągników, wciągarek.
- Żurawi warsztatowych.
- Wózków widłowych.
- Dźwigów (wind).
- Podnośników i innych urządzeń.
Dla każdego urządzenia wyznaczamy jego resurs. Czym jest resurs urządzenia wyjaśnia Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego. Przytaczając jego treść resurs to: parametry graniczne stosowane do oceny i identyfikacji stanu technicznego określone na podstawie liczby cykli pracy i stanu obciążenia UTB w założonym okresie eksploatacji z uwzględnieniem rzeczywistych warunków użytkowania.
Następnie analizujemy w różnych aspektach pracę urządzenia, by przygotować zestawienie aktualnego poziomu wykorzystania resursu.

Resurs. Warianty wykonania analizy poziomu wykorzystania resursu.
Wiele czynników determinuje sposób wykonania zleconej nam pracy. W określeniu resursu urządzenia oraz sposobu analizy poziomu jego wykorzystania decydującą rolę odgrywa instrukcja obsługi urządzenia i wytyczne producenta. Informację tą znajdujemy we wzmiankowanym wyżej rozporządzeniem i zaleceniach UDT .
Równie ważne są:
- Rodzaj urządzenia: suwnica, wciągnik, wciągarka, żuraw, dźwig, podnośnik, wózek widłowy, wyciągarka, przeciągarka i tym podobne.
- Normy i akty prawne, na podstawie których urządzenie wyprodukowano.
- Posiadana przez Użytkownika dokumentacja ruchowa, techniczna i dzienniki konserwacji dla urządzenia.
Z uwagi na naszą samodzielność i elastyczność swobodnie uwzględniamy w naszych działaniach styl pracy Użytkownika, dlatego oferujemy dwie formy pracy:
- Kompleksowa realizacja. Od wizji lokalnej urządzenia, przez analizę dokumentacji, zebranie niezbędnych danych przez pracownika Oproject, aż po dostarczenie wyników analizy w wybranej przez Klienta formie.
- Etap pierwszy realizuje Klient, Użytkownik urządzenia. Oproject zbiera wstępne informacje o zakresie pracy i dostarcza Klientowi do wypełnienia formularz danych wejściowych. Klient przeprowadza przegląd posiadanej dokumentacji, zbiera i podaje niezbędne dane. Oproject na ich podstawie przeprowadza analizę i dostarcza jej wyniki.
Niezależnie od sposobu realizacji, zawsze udzielamy wyczerpujących wyjaśnień dotyczących zagadnienia resursu urządzeń, przeglądów specjalnych i aktualnego stanu prawnego. Właśnie po to nieustannie poszerzamy naszą wiedzę i kompetencje. Jesteśmy przekonani, że świadomym Klientom łatwiej jest zarządzać i podejmować optymalne dla nich decyzje.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji. Numery telefonów znajdą Państwo TUTAJ, a jeśli wyślą Państwo do nas wiadomość z wykorzystaniem poniższego formularza – to my skontaktujemy się z Państwem.